Monday, June 2, 2008

AGNES之变身记

由于家族遗传肥胖基因,加上饮食不当.从小到大就胖的我,从来没有瘦过.产后体重一直往上升.直到105KG时,健康亮了起红灯.糖尿病找上我,月事也开始不来,甚至一年都没来一次.>.< 在不得已的状况之下,我开始踏上了减肥这条路... 一年半的时间,从105KG减到目前的74KG.一路走来并不会辛苦,因为减肥已经成为我生活中的一部分了. 好的营养,对的减肥概念,是减肥不复胖的不二法门. 想要减肥,办法问我~

4 comments:

Anonymous said...

Agnes

Congratulation!

Is this really your road to loss weight? What a different!

When you are fat, you tend to wear baggy shirt and you look down and moody..

Now you look yummy (Joking)

cheers
Jack

agnes said...

JACK,

谢谢你的夸奖,瘦下来了真的跟以前差很多.

我在努力中,希望可以更瘦.:P

AGNES

Stylo_Mum said...

Wah...真的很了不起..

I was a fatty bom bom also...

i thought i can slim down from 70kg aft giving birth till today 53kg is already very stylo...You are so great!!!

agnes said...

STYLOMUM,

我身高171CM.我还没减肥之前的体重是105KG,现在是75KG.所以我还要继续努力.
你也一起努力吧~努力边辣妈~:P

AGNES

Recently Posted Articles